Szczególnie początkujący przedsiębiorcy zakładający działalność mają ten ból głowy. Jak opisać moją firmę, która ani nie ma wielu klientów ani specjalnych doświadczeń? Jednak zaprawieni w boju często są autorami opisów w stylu “znamy się na wszystkim i odnosimy liczne sukcesy". O czym zatem i jak warto pisać?
Pisz szczerze
Jeśli znasz się świetnie na księgowości spółek z o.o. nie pisz, że jesteś księgowym od wszystkiego. Prawda szybko wychodzi na jaw czy to w komentarzach, czy na forach. W mediach społecznościowych ktoś ci to szybko wypomni, że minąłeś się z prawdą. Po co zatem ryzykować? Przedsiębiorcy to ludzie utalentowani i często posiadający liczne kompetencje, także z poprzednich miejsc pracy i na tym się skup. Szczególnie ważne są specjalizacje. Jeśli masz w swoim księgowym portfolio nawet 2-3 firmy z tej samej branży – warto o tym napisać. Tekst typu: “Szczególnie znamy się na księgowości piekarni oraz hurtowni spożywczych" niewątpliwie przyciągnie przedsiębiorców z tego właśnie obszaru znających specyfikę swojej branży.